Az OVIP online vállalatirányítási rendszere az igazán hatékony, teljesen átfogó lehetőségeket vonultatja fel a cégvezetőknek. Mindenre gondoló megoldások az OVIP világában…
Cégvezetők régen dédelgetett álma valósul meg, amennyiben felfedezi, használatba veszi az OVIP online vállalatirányítási rendszerét. Felhasználó barát felület, cégre hangolódott modulok segítségével könnyedén kezelheti cége üzleti életét. Bárhol, és bármikor ismét a két szó, ami hatalmas jelentőséggel bír a mai kor gazdasági életében. Gyorsan, hatékonyan - lépéselőnyben a vetélytársakkal - elv elmaradhatatlan szereplői a modern üzleti világnak. AZ OVIP online vállalatirányítási rendszer alkotói, létrehozói már az alapoknál is a biztosra mentek, modern felhőalapú technológiára építették az egész komplex rendszert. Az OVIP Csapat az online vállalatirányítási rendszerüket, maximálisan a felhasználók véleményére, visszajelzéseire alapozva fejleszti, bővíti.
OVIP – online vállalatirányítási rendszer – kiknek ajánlott és miért?
Kereskedőknek:
Bolti modulok,
Gyors és naprakész kiszolgálás.
SZOLGÁLTATÓKNAK:
Kényelmes számlázás, pénzügyek, korrekt lebonyolítása.
WEBÁRUHÁZ üzemeltetőknek:
Webáruház automatizálás, szinkronizált számlázó és raktárkezelő programok.
ÉRTÉKESÍTŐKNEK:
Speciális modulok az értékesítési folyamatokban.
KIVITELEZŐKNEK, SZERVIZESEKNEK:
Költség kalkulátor, Munkalap generálás, számlakészítés. Áttekinthető munkafolyamatok.
GYÁRTÓKNAK:
Termelési folyamatok precíz kezelése, követése.
Mit tudnak az egyes programok?
Számlázóprogram: Számlázzon online, bárhonnan, bármikor, jogszabálykövetően. Mobiloptimalizált. Automatizált folyamtok még gyorsabbá teszik a számlázást. Tömeges számlázással idő megspórolás.
Raktárkezelő program: Raktárkészletek kezelése mobiltelefonról, tabletről is. Gyors temékkeresés, vonalkód leolvasás, Online leltár. Számlakészítés pillanatok alatt. Bolti programmal szinkronizált raktárkezelés.
Házipénztár program: Bárhonnan bármikor megtudja házipénztára egyenlegét. Automatizmus a készpénz kezelésében. A lehető legtöbb ponton gyorsítja cége munkáját, a hibázási lehetőségek kizárásával.
Partnerkezelő program: Partnerek, ügyfelek kezelése gyorsan, szinkronizáltan. Lehetőség van kedvezmények, árlisták beállítására is.
Kiadáskezelő program: A pénzügyek szem előtt tartása. Az online kiadáskezelő modul segítségével kiadásait számon tarthatja, havi és éves bontásban is. Aktuális ÁFA egyenleg bármikor ellenőrizhető. Deviza választási lehetőség. Kategorizálható kiadások, dokumentum csatolás lehetősége. Készpénzes kiadás, azonnal megjelenik a házipénztárban. Éves kiadások megjelenítése grafikonon.
Bolti program: Egyszerű kasszakezelés, vonalkód leolvasó. Szinkronizált a raktárkezelő programmal, így az árukészlete mindig az aktuális képet mutatja. Kedvezménykezelés és bizonylatkészítés opciók, mind a gyors és megbízható boltirányítást segíti.
Dokumentumprogram: A könnyebb átláthatóság érdekében az online dokumentumok egy helyen, kategorizáltan történő rendszerezése.
Napi feladatok program: A feladatkezelő program segítségével a napi teendőit jegyezze fel online post-itekre, fontossági sorrendet, felelős munkatársakat, határidőket jelölhet meg. Emlékeztető beállítási lehetőség.
Értékesítési program: Folyamatkezelés személyre szabása, kategóriák, státuszok megjelenítése. A profi szűrőkkel villámgyors keresések az értékesítési folyamatai között; innen adatokat Excelbe importálhat.
Munkanyilvántartó program: Munkafolyamatok követése/kezelése egy helyről. Egyetlen kattintással munkalap, költségkalkuláció és számlakészítés lehetősége is.
Gyártási program: Raktárkezelővel szinkronizáció. A gyártási folyamatban résztvevő összetevők készletmozgását automatikusan kezeli a program. Receptúrák létrehozása. Raktárkészlet, összetevők és mennyisége alapján automatikusan kalkulált gyártható darabszám.
A felsorolt programok elsősorban figyelemfelkeltő jelentőséggel bírnak, hisz az OVIP rengeteg lehetőséget kínál a felhasználóknak. Állandóan fejlődik, tökéletesedik, bővül. Az OVIP Csapata fontosnak tartja, hogy az ügyfelek a rendszer bevezetésében, használatában igazán otthon legyenek. Éppen ezért oktató és útmutató videókkal, online supporttal segíti az ügyfeleket.
Előnyök az OVIP online vállalatirányítási rendszerében:
EGYSZERŰSÉG:
Ergonomikus kialakítás – Minden a rendszerben, a programokban, hozzánk felhasználókhoz igazodik. Programokba automatizálási lehetőségek, melyek a munkafolyamatokat gyorsabbá teszi, gördülékennyé teszik. Bemutató, oktató videókkal az egyszerű kezelhetőségért.
KÉNYELEM:
Mobiloptimalizált megjelenítés – mobiltelefonon, tableten is remekül használható a vállalatirányítási rendszer minden programja.
SZABADSÁG:
Felhőalapú elérés. Nincs helyzetkötöttség. A biztonságos, nagy sebességű szerver bárhonnan elérhető interneten keresztül. Beírt adatok rendszeresen mentve.
GYORSASÁG:
Automatizált eszközök. Az egyes modulok egymással szinkronizáltan működnek. Ha Ön számlát állított ki új partnerének, úgy a partnerkezelő program automatikusan felveszi a partnerlistára, illetve a készpénzmozgás a házipénztárban is azonnal realizálódik.
ELÉRHETŐSÉG:
Egy vér-profi vállalatirányítási rendszer megvásárlása komoly kiadást jelent a cégeknek, vállalkozásoknak. Az OVIP Csapat a programot bérlési konstrukcióban kínálja, így az ügyfeleknek egy viszonylag könnyen megfizethető havidíja van. A program állandó fejlesztés alatt áll, azonban a bérlési konstrukciónak köszönhetően a felhasználó ezt folyamatosan tudja érzékelni, élvezni az adott lehetőségeket.
Tudjon meg mindent az OVIP online vállalatirányítási rendszerről: https://www.ovip.hu .