Lehet nem is gondolnánk, hogy mennyire is profi, éppen ezért mindenképpen ajánlott, hogy testközelből vizsgálódjuk a Symbol ERP nyújtotta lehetőségekről.
Mit nyújthat nekünk, a Symbol ERP?
vállalatirányítási rendszerek magyarországon
A Symbol vállalatirányítási rendszerben minden olyan folyamat integrálható, amelyek cégünk/vállalkozásunk üzlet/ügymenetében egyáltalán szóba is jöhetnek, felmerülhetnek. Ide sorolhatjuk a cégünk irányításakor felmerült teendőket, termékek előállításának, értékesítésének tennivalóit stb.
Symbol Enterprise vállalatirányítási rendszer igazi „kincs” lehet cégünknek. Automatizálja a teljes ügymenetet. Ügyfélkiszolgálás tekintetében is kimagasló eredményeket tud produkálni. Vérbeli segítség, üzlettárs, alkalmazott is egyben. Összefogottan, átláthatóan, biztonságosan kísér/követ bennünket vállalkozásunk életében. Lényegében, velünk, de nélkülünk dolgozik. Teszi teendőit rendkívüli rugalmassággal és hatékonysággal. Symbol Enterprise vállalatirányítási rendszer kimutatható, valós értéket teremt felhasználójának.
A Symbol vállalatirányítási rendszer – minden üzleti folyamatra van megoldás:
Bejövő rendelések feldolgozása – Beszerzéstől egészen a feldolgozásig minden automatizáltan, naponta akár több ezer megrendelés feldolgozása.
Beszerzés+ Logisztika: - Úgynevezett előrelátó tervezést képes elvégezni. Egyedülállóan szakavatott kapcsolat tart fent/végez el az értékesítés és a beszerzés között. Olyan nyilvántartást tud kivitelezni/megoldani, amely képes az esetleges több telephellyel rendelkező cégek életét hatalmas előnyökhöz juttatni versenytársainkkal szemben. Pontos, hatékony gyors asszisztencia.
Komissió+Csomagküldés: - A rendszer automatizmusának hála az adminisztratív teendők lényegesen csökkennek. A csomagküldés, a kézbesítés a mai modern gazdaság nélkülözhetetlen eleme. Éppen ezért kiemelt fontosságú, hogy ezen műveletek kezelése is biztos/gyors kézben legyen összpontosítva, vagyis az integrált vállalatirányítás rendszer részét kell, hogy képezze.
Értékesítés, számlázás+Pénzügy: - A program perfekt folyamatkezelést végez. Ügyviteli/értékesítési teendők egyik elemi része a számlázás. A rendszer a különféle kereskedelmi folyamatokat a megrendeléstől, a szállítólevélen való követésen át, egészen a számla kiállításáig lépésről-lépésre nyomon követi/rögzíti. Hatékony eszközök teszik teljessé a program profizmusát; ilyen a díjbekérő jelenléte. A díjbekérő használatával a számlázás folyamata egyszerűbbé válik, előlegszámlák nyomon követésére, de szükség esetén a díjbekérőből végszámlát is készíthetünk;
a tömeges vevői rendelések számlázása: ezt többnyire nagykereskedelmi tevékenységet folytató cégeknek nyújt támogatást, akár több száz vevői rendelés számla egy lépésben történő számlázásával. (Számla készítés előtt készlet ellenőrzését is elvégzi a program).
a szállítólevél számlázása más vevőnek: kivitelezőkkel kapcsolatban lévő cégeknél nyújt kiváló lehetőségeket. Lényege, ha a kivitelező egyszerre több ügyfél részére is szállít árut, ilyenkor a szállítólevelet a saját nevére kéri az ügyfél, a számla viszont a projekt fő költségviselője nevére készül.
házipénztár program: bank és házipénztár összehangolt kezelése, több bankszámla kezelése. Felhasználóbarát kezeléssel könnyen követhető cégünk készpénzforgalma.
pénz érkezett opció használatával: beírjuk a beérkezett bruttó összeget és a funkció megkeresi nekünk/megtalálja az illetékes számlát vagy díjbeszedőt számunkra. Hatalmas segítség ez az adminisztrációs tevékenységben.
Ügyfélkezelés; CRM: A CRM modul használatával az ügyfélkezelés válik számunkra egyszerűbbé, de ugyanakkor perfekté.
Vezetői információs rendszer: Döntéstámogatási és kontrolling lehetőségek nyújtják segítő jobbjukat a felhasználóknak. A többféle jelentéseknek köszönhetően bármikor hozzájuthatunk cégünk gazdasági életének pillanatnyi helyzetéhez, meg tudhatjuk, hogyan áll éppen aktuálisan az értékesítés, számláinkról kaphatunk korrekt tájékoztatást, statisztikai folyamatok közlésében is toppon van a program. Tehát, bármikor, bármiről átláthatóan, könnyen kaphatunk tájékoztatást a cégünknél zajló ügymeneteinkről, gazdasági folyamatainkról.Symbol Enterprise vállalatirányítási rendszer előnyei között tehát:
- Mindenre kiterjedő kereskedelmi funkciók,
- Alkalmazkodik a hazai áfa szabályokhoz, árubeszerzési, kereskedelmi, csomagküldési gyakorlathoz, Mindennemű, hazai törvényi megfelelés,
- Innovatív, felhasználóbarát felület,
- Nagyvállalati rendszerekben megszokott logisztikai és beszerzési támogatás,
- Szakértői háttértámogatás.
- A Symbol Enterprise vállalatirányítási rendszer használatával, nem csupán a munkafolyamataink lesznek pergősebbek, de a kinyert rendkívül korrekt és gyors adatok, a céges döntéseinket is meghatározóan segítik/ támogatják.
A Symbol Enterprise Csapata ingyenes konzultációkkal áll minden érdeklődő rendelkezésére, amely konkrétan cég orientált lehetőségek összeállításában nyújt segítséget. Kivételes alternatíva a testreszabott tesztrendszer kipróbálása.
Tehát ha új ERP bevezetésre szántuk magunkat, esetleg bővíteni szeretnénk, a vállalatirányítási rendszer bevezetésében szakavatott, több éves tapasztalattal rendelkező Symbol Enterprise Csapat áll készséggel cégünk/vállalkozásunk rendelkezésére a bevezetés folyamatában.