A Servantes Csapat missziója, hogy amit szeretnénk egy vállalati rendszer meglététől, használatától elérni, azt a lehető legprofibb szinten meg is valósítsa.
vállalatirányítási rendszerek magyarországon
A küldetés megvalósítása során a felhasználók a törvényes feltételeknek megfelelve olyan lehetőségekkel dolgozhatnak, amelyek egyszerű, de mégis nagyszerű támogatásban részesülnek. A Servantes ERP rendszer szakavatottan végzi a munkáját, dolgozik.
A Servantes vállalatirányítási rendszer főbb előnyei:
- Nekünk értékesítőknek dolgozik elsősorban – nemcsak a NAV-nak,
- Mindenkor valós helyzetet jelenít meg – a raktár és a forgalom vonatkozásában is -,
- Éberen figyeli számlákat, fizetési határidőket, esetleges lejárt tartozásokat, hitelkeret tullépését,
- Web áruházzal is összeköthető integrált szoftver rendszer,
- Raktármozgást pörgössé, gyorsabbá teszi,
- Ügynöki forgalom naprakész követése/kezelése,
- Kintlévőségek csökkentéséhez asszisztál, ez pénzügyeinkre meglehetősen pozitív hatást gyakorol,
- Vezetői segédlettel, naprakész kimutatások, grafikonok biztosításával cégünk nyereségnövekedésén munkálkodik.
A Kereskedelmi Servantes teljes ellenőrzése alatt kezeli a komplett áruforgalmat. A vállalatirányítási rendszer alapja a készletgazdálkodás, ami a rendelés felvételétől, szállítólevél kezelésen keresztül egészen a számlázásig minden folyamatot magában foglal. Kiváló lehetőségeket kínál a bizományosi rendszer használatára. A Servantes Készlet szoftver nemcsak évvégi, de évközi leltárakat is maradéktalanul elkészíti raktáranként bontásban is. A leltár ívek felvitele után a rendszer kimutatja a leltárhiány és leltártöbblet készletmozgást.
Több telephely, több raktár összehangolt kezelésében meghatározót alkot. Egyszerűbbé, hatékonyabbá teszi a raktárak közötti kommunikációt, segíti a raktármozgások követését. Különféle kimutatások, listák naprakész lehívásával valós képet ad aktuális készleteinkről.
Kintlévőségek kezelése különösen a mai világban mindenképpen nagyon fontos tényezővé vált. Egy kereskedelmi cégnek erre fokozottan kell figyelni, hisz nagy illetve sok kintlévőség veszélyezteti cégünk létét. A Servantes ERP jelentősen támogat bennünket a kintlévőségek figyelésében, a kintlévőségek csökkentésében.
A Kereskedelmi Servantes vállalatirányítási rendszer - a Kintlévőség kezelésben:
- Kiegyenlítések gyors feldolgozása,
- Ügyfelek korrekt, de rendszeres felszólítása,
- Felszólító levelek küldése, visszakeresése,
- Egyértelmű, átlátható számlák küldése,
- Partnerkénti/ügyfelenkénti részletességű betekintés a pénzügyi mozgásokba,
- Szállított – számlázott tételek profi nyilvántartása, azok követése.
A raktározás folyamata a kereskedelmi cégek egyik legfontosabb feladatai közé sorolható. Több forgalomban lévő szoftver csak „nagyjából” tud megfelelni maradéktalanul a hatékony raktározási procedúra elveinek. A Servantes Vállalatirányítási rendszer nagy előnyeként értékelendő, hogy több raktárat, al-raktárakat képes kezelni egyben, de külön-külön is, a vezetői döntéseket lényegesen támogatva ezzel.
A készletgazdálkodás adatai, - hála a Servantes vállalatirányítás rendszerének, - automatikusan vezérelve a Főkönyvben és a Pénzügyben landolva – teszik a dolgukat tovább.
A Servantes ERP rendszer modulokkal testre szabható kereskedelmi, ipari és szolgáltatók számára kidolgozott csomagokkal rendelkezik. A Servantes Csapat készséggel áll rendelkezésre minden érdeklődő előtt, ingyenes távbemutatóval, személyes szoftverbemutatóval előkészítve a cégek igényeinek minél hatékonyabb megvalósítását.