A Visual Apolló vállalatirányítási rendszer több mint két évtizedes múltjával minden vállalkozás számára ideális társ lehet.
vállalatirányítási rendszerek magyarországon
A Visual Apolló szoftver tulajdonképpen egy modulárisan felépített rendszer. Az ügyvitelkészítés öreg rókájának nevezik a szoftverkészítő és forgalmazó Multi Informatikai Kft-t. Teljesen jogosan, hisz 1991-ben fejlesztették ki a Visual Apolló rendszerét, és azóta folyamatosan, pontról-pontra a mindenkori törvényi illetve a céges elvárásoknak megfelelve fejlesztik megálmodói.
A Visual Apolló vállalatirányítási rendszer előnyei:
- Az Apolló programcsalád integrált rendszer, moduljai egységes rendszert alkotva asszisztálja munkánkat.
- Modulárisan felépített, komplex rendszer,
- Megbízható adatbázis,
- Cégünk, vállalkozásunk valamennyi folyamatán használhatjuk,
- Több mint két évtizedes gyakorlat – több mint hétezer vállalkozás szolgál referenciául,
- Többszintű jogosultsági szint,
- Több mint 500 paraméterével, egyedi moduljaival hatalmas segítséget kínál/nyújt munkánkban,
- Felhasználó barát, viszonylag rövid idő alatt telepíthető, az alkalmazott modulszámoktól függően bevezetésük is pár nap alatt végrehajtható.
- Cégvezetők óriási segítsége - különféle vállalati döntések meghozatalában,
- Nemzetközi elismertség, hazánkon kívül más európai országokban is használják,
- Többnyelvű kommunikáció biztosítása,
- Automatizmusa monumentális segítség az ügyviteli teendőkben,
- Megfizethető: ár- érték vonatkozásában.
A Visual Apolló komplex program három fő részből áll:
- Ágazattól független pénzügyi és számviteli feladatok elvégzése, bármilyen cég használhatja, - back office – modulok,
- Szakágankénti, illetve egyedi igények figyelembevételével fejlesztett programok, - front office - modulok,
- Ügyfelekkel, velük kapcsolatos események dokumentumuk, szerződések moduljai – CRM – modulok.
Nézzük meg bővebben: Back office modulok
- Pénzügyi és könyvelés területén; számlázás, folyószámla analitika, főkönyvi könyvelés, mérlegkészítés, eredmény kimutatások készítése stb.
- Tárgyi eszköz nyilvántartási teendők elvégzése; a modul küldetése a cégek tulajdonában lévő tárgyi eszközök teljes körű naprakész nyilvántartása, állomány változások követése/kezelése, értékcsökkenések számítása, kezelése, ezekkel kapcsolatos könyvelési feladatok elvégzése, leltározási feladatok, selejtezések nyomon-követése.
- CRM modul: projektek, ügyfélkapcsolatok/marketing munkák segítése,
- Házi pénztár modul: pénztárbizonylatok készítése, forint és egyéb devizák profi szintű kezelése, időszaki pénztárjelentések készítése.
- Bank és adó modul: A Visual Apolló ezen modulja nem csak az utalások összegyűjtésével, hanem a bank kivonatok szakszerű fogadásával is támogatja, teszi gyorsabbá a pénzügyi könyvelési feladatokat. Likviditási kimutatások, adó analitikai teendők végzése.
- Konszolidált mérlegkészítési modul: Egyre több olyan helyzettel találkozhatunk, hogy egy tulajdonosnak több cég-érdekeltsége van. Nos, a konszolidált mérleg modul képes az aktuális cég adatait összevonni, és együttes eredmény alapján számítja ki, állapítja meg a nyereséget.
Front office modulok:Míg, ahogy tárgyaltuk az előzőekben a back office modul minden cég számára hasznos támogatás, addig a Visual Apolló front office moduljai cégenként, vállalkozásokként, tevékenységenként más-más modulokból tevődhet össze. Két alap modul azonban szinte mindenkinek erősen ajánlott; Ilyen a:CRM + Szerződés + Projekt + iktató, vagyis CRM modul, illetve a Vezetői információs rendszer modul.
Aztán vannak az úgynevezett cég-orientált modulok, melyeket célzottan az adott tevékenységgel foglalkozó cégek használhatnak:
Ilyen tevékenység/modul lehet:
- Kereskedelmi és készletgazdálkodási modul,
- Termelésirányítás és készletgazdálkodási modul.
- Kiskereskedelmi értékesítési modul,
- Web – áruház modul,
- Közüzemi szolgáltatók alrendszere,
- Szállítmányozási modul,
- Fuvarozási modul,
- Helyiség és lakásmenedzser alrendszer modul.
A Visual Apolló vállalatirányítási rendszer CRM modulja:
Professzionális vevőközpontú szemlélet kezelése cégünknél. Nem csak megszerezni nehéz egy új ügyfelet, hanem megtartani, sőt tartósan megtartani.
A CRM rendszer három területet foglal magába:
- Marketing munka,
- Értékesítés,
- Ügyfélszolgálat.
A Multi Informatikai Kft. két fajta CRM rendszerrel kínál lehetőséget. Az általános, mindenki számára használható lehetőség, ez igény szerint bővíthető, a másik az úgynevezett ágazati CRM, amely speciálisan egy-egy szakterületet ölel fel. A program valamennyi modulja rendelkezik csatlakozási pontokkal, így az adott cégnek lehetősége van saját profiljára szabottan bővíteni, alakítani a CRM rendszert, mely a csatlakozási pontokhoz passzítva természetesen szerves részét képezhetik a CRM Apolló rendszernek.
Összegzésként: A Visual Apolló vállalatirányítása rendszere a mai kor gazdálkodóinak három létfontosságú tényezőt tud garantálni:
Jó: Cég-orientált, tehát igazodik a gazdálkodók igényeihez, tevékenységtől függetlenül. Automatizmusának, intelligenciájának köszönhetően hatékonyan csökkenti az adminisztrációs munkákat. Több nyelven kommunikál. Adatok saját szerveren tárolhatóak, vezetőket-munkatársak munkáját támogatja.
Gyors: Rövid idő alatt igénybevehető, betanulása pár nap alatt megtanulható. Olyan paraméterrendszert dolgoztak ki – több évtizedes tapasztalattal -, amellyel a szoftver bármilyen cég tevékenységéhez alkalmazkodik. Adatbázisként SQL szervert használnak, amely kétséget kizáróan az egyik legmegbízhatóbb, és leggyorsabb adatbázisok egyike Mindezek mellett folyamatos fejlődés, fejlesztés, szakszerű és gyors szervízelés.
Olcsó: A hazai rendkívül széles kínálat közül a Visual Apolló vállalatirányítási rendszere kiemelkedő hitelességével, szakmaiságával, gyorsaságával a megfizethető kategóriába sorolható kínálat.