Vállalatirányítási rendszerek, ERP rendszerek blog , Ingyenes programok, cikkek.

Összehasonlítás

Legyen felhő alapú könyvelő ügyfélkapu rendszere. Online távkönyvelés.

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

header bg

Ismét egy remek lehetőség, amely könyvelők, cégek, vállalkozását képes hatékonyabbá tenni, mert erre szükség van a száguldó gazdasági életben. Fejlődni, fejleszteni kell, nyílt titok az üzleti életben, a nyitottabb ügyesebb, rugalmasabb tud sikeres lenni. Mert, ugye minden vállalkozás úgy indul, hogy „Sikerre született”! 

A könyvelő ügyfélkapu rendszer tulajdonképpen egy online működő alkalmazás, bárhol elérhető, telefon, tablet, asztali számítógépen. Többen is dolgozhatnak vele egyszerre. Csupán a belépési adatokat kell megadni, felhasználónév, jelszó és intézhetjük dolgainkat. Többféle operációs rendszer is támogatja, Windows, Linux, IOS stb.

Bővebben a könyvelő ügyfélkapu rendszerről:

Ügyfelek gyakran kérnek különböző aktuális kimutatásokat vállalkozásuk helyzetéről, illetve egyedi lekérdezések igénye is egyre több. Minden könyvelő szeretné, ha az ügyfele által kiállított számla adatokat automatikusan importálni tudná a könyvelő programjába, így megkímélve drága idejét például a papíralapú számlák könyvelésétől. A Felhő alapú tárhely alkalmazásával adathalmaza több évre visszamenőleg bármikor elérhetővé válna stb.

 A rendszer főbb tulajdonságai:

  • partnernyilvántartás, ügyfélfiókok kezelése

  • feladatkezelés, feladatkiosztás

  • különböző naptári funkciók, ütemezett feladatok

  • lehetőség van dokumentum megosztásokra e-mailen keresztül

  • a felhő alapú adatmentés alkalmazása

  • a munkát lényegesen befolyásoló számlaimport használata, külső számlázóból egyenesen a könyvelő programba, kézi rögzítés helyett

  • Kettős-könyvelő programból exportált könyvelési hibaellenőrzés audit xml alapján, például a program ellenőrizni tudja a könyvelési adatokat, számlaszámok, téves eldátumozás, bizonylati hiányok, számlatükör nem helyesen van kitöltve stb. 

Még tulajdonságokról:

  • Lehetőség van a partner adatainak nyilvántartására

  • Létrehozhatunk úgynevezett partnercsoportokat

  • Különböző feljegyzésekkel feladatokat tudunk felvinni

  • Ügyintézőket, felhasználókat tud a rendszer kezelni

  • Projektek, státuszok kezelése

  • Naptári funkciókkal emlékeztetők feljegyzése

  • E-mailek küldése, emlékeztetők, e-mail sablonok segítségével

Könnyen, gyorsan küldhet az ügyfeleknek bármilyen jellegű értesítést, csatolmányt, az ügyfél erről e-mailben értesítést fog kapni. Az ügyfél, amikor bejelentkezik a rendszerbe, csak és kizárólag a saját adatait, feladatait, értesítéseit láthatja.

Emlékeztetővel lehet feladatokat ütemezni a naptárprogram segítségével, amit a könyvelő feltölt, legyen, az mondjuk áfa fizetési határidő, addig kap az ügyfél emlékeztető e-mailt, amíg nem tesz eleget a feladatnak, amíg a könyvelő le nem zárja adott esetben. Lényeges, hogy amit Ön feltölt, például áfa-listáját, bérlapokat, vevői-szállítói analitikát, stb. az a könyvelő ügyfélkapu rendszerén elérhetővé válik ügyfele részére, nincs tovább külön e-mail- küldözgetés.

A rendszer tehát alkalmas külső könyvelő programból adatfogadására, például a könyvelő programból lekér adatokat, kimutatásokat stb. a rendszer automatikusan feltöltheti az aktuális cég könyvtárába, onnan az ügyfél bármikor lekérheti.

A könyvelő ügyfélkapu rendszerének alkalmazásával bármikor felvehet felhasználókat, illetve le is tilthat, e feladat irányítására a főadminisztrátor jogosult, menüpontokat tilthat le, melyik partner kit és mit is láthat.

A program redelkezik egy online rögzítési felülettel amellyel az egyszerű számlákat rögzítei a könyvelő asszisztens segítségével. Könyvelő ügyfélkapu online információs rendszer, amely megkönnyítheti a munkáját.

http://www.it-solutions.hu/ugyfelkapu.html kattintson, ha szeretné közelebbről is megismerni a terméket. 

 

Keresés